+ TVA
3 pași pentru a-ți asigura locul la conferință:
1. Consultă PLANUL SĂLII pentru a-ți alege locul și masa dar și pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)
2. Completează FORMULARUL DE REZERVARE și în cel mai scurt timp revenim cu factura proformă!
3. Plătește în 72 de ore și pregătește-te de conferință!
5% pentru 2 persoane
8% pentru 3-4 persoane
10% pentru 5 sau mai multe persoane
După doi ani de pandemie și un an și jumătate de război, mediul de business a suferit modificări structurale majore. Consumatorii, la rândul lor, au o cu totul altă perspectivă asupra brandurilor, asupra importanței pe care acestea o acordă sustenabilității.
Inițiative cu cel mai mare impact, proiecte ce s-au diferențiat prin originalitate și rezultate, oamenii merituoși cu o vastă activitate ce acoperă punctele sensibile din aria sustenabilității și dezvoltării durabile. Ei au fost premianții în cadrul Galei Premiilor pentru Excelență în Sustenabilitate.
Bogdana Gheorghe, Managing Director RetailZoom România și Dorian Cazacu, Senior Client Director la Ipsos România au acceptat provocarea unei premiere atât pentru industria bunurilor de larg consum, cât și pentru companiile ce activează în zona sustenabilității.
RESET TARGETS - tema din acest an a conferințelor Sustainability & CSR Excellence, ajunse la a V-a ediție - a fost pe cât de provocatoare, pe atât de diferit abordată de speakerii invitați să-și expună viziunea asupra perspectivelor dezvoltării sustenabile a businessului în România.
Despre Sustenabilitatea soluțiilor de ambalare din perspectiva propunerii de Regulament pentru ambalaje a Uniunii Europene a vorbit la RESET TARGETS Marius Brînzea , Director Strategie la Reciclad`OR.
Evoluțiile din ultimii ani – pandemie, război – ne-au determinat să ne redefinim scopul pentru care noi funcționăm ca și companie, Ursus Breweries, ca și grup de companii Asahi. Acest scop este să creăm legături care contează.
Deoarece cuvântul cheie al conferinței din acest an a fost EDUCAȚIE, Kaufland România, partenerul principal al ediției a V-a a conferințelor Sustainability & CSR Excellence, a ales să cedeze integral timpul alocat discursului unei organizații.
Beneficiile pe care le aduce modelul circular de business practicat de CHEP încă din 1945 țin atât de eficiență prin costuri reduse, dar și de sustenabilitate, prin impactul redus asupra mediului. Ca să putem vobi despre resetarea obiectivelor trebuie să facem un pas în spate, până în 2015, când CHEP...
Este o ocazie importantă pentru Tomra de a transmite un mesaj clar în direcția sustenabilității și din partea noastră, dincolo de susținerea pe care o oferim tuturor retailerilor în acest Sistem de Garanție Returnare care va funcționa de la 30 noiembrie.
Tema greenwashing-ului este o abordare sensibilă într-o conferință despre sustenabilitate. Este un subiect dificil de abordat, demarcația între greenwashing și CSR marketing fiind una foarte discretă.
Dana Dobrescu, Manager Corporate and Government Affairs România la Mondelēz International a vorbit în cadrul conferinței RESET TARGETS despre cum poţi fideliza consumatorii apelând la valorile de sustenabilitate.
Am reușit să înțelegem, noi toți, ce înseamnă de fapt sustenabilitate? Este un termen foarte complex, care în urmă cu câțiva ani era foarte puțin înțeles. Cred, personal, că încă nu realizăm cât de vast este domeniul sustenabilității.
Sistemul financiar a adoptat deja criterii de eligibilitate pentru soluții financiare acordate antreprenorilor ce investesc în businessuri sustenabile. Tot din sitemul financiar vine în întâmpinarea clienților cu soluții proprii pentru un mod de viață mai sustenabil.
Dacă am vorbit în prima parte a conferinței despre copii care au nevoie de sprijin pentru a avea acces la educație, acum a venit rândul celor care au nevoie de susținere pentru a atinge culmi ale educației.
Irina Siminenco, Corporate Affairs Manager la Nestlé România, a vorbit în cadrul conferinței RESET TARGETS, a V-a ediție a conferințelor Sustainability & CSR Excellence, despre NUTRIPORȚIA – ghidul de alimentație echilibrată pentru toată familia, promovat de Nestle în rândul consumatorilor ca modalitate de educație nutrițională echilibrată și sănătoasă.
dm drogerie markt are reputația unui retailer cu o ofertă foarte vastă de produse dedicate femeilor și nu întâmplător, una dintre principalele acțiuni de sustenabilitate derulate de retailer este centrată pe sănătatea femeilor. Despre Campania de sănătate dm România,cu focus pe sănătatea femeii, a vorbit la RESET TARGETS 2023 Noemi Varga, specialist PR, dm drogerie markt.
București
14 iunie 2023
office@piatatrade.ro