Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE

Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2023

Ediția DIGITALĂ 2023

Asociația AGRICOLA - Familia crește împreună: sănătos și armonios

Proiectele Asociaţiei AGRICOLA vor continua prin lansarea unor alte ghiduri și acțiuni de promovare a creșterii calității vieții. Proiectele noastre se nasc din emoție, un atribut al brandului AGRICOLA pe care oamenii, consumatorii îl apreciază. Gustul care face bine este un ... univers ofertant sub care vom imagina și pune în practică obiective care să fie utile oamenilor, în ideea de o oferi ceva înapoi comunității din care facem parte.

Mai mult

CHEP - una dintre cele mai durabile afaceri de logistică din lume prin modelul său de business

La CHEP ne concentrăm pe deschidere, colaborare și parteneriat cu clienții noștri. Scopul nostru este de a crește eficiența și sustenabilitatea lanțurilor de aprovizionare, într-un model de afaceri circular. Procedând astfel, ne ajutăm clienții și partenerii să optimizeze costurile, să simplifice procesele și, prin urmare, să sporească reziliența lanțurilor lor de aprovizionare.

Mai mult

dm pune sănătatea femeilor în prim plan, cu o abordare holistică

dm drogerie markt pune, în această vară, accentul pe sănătatea femeilor, cu o abordare modernă despre sănătatea și frumusețea feminină: de la interior la exterior. Campania de sănătate propune o abordare holistică a tuturor aspectelor sănătății femeii, fie că ne gândim la emoțional și mental, sau fizic și frumusețe.

Mai mult

Farmec continuă cu succes demersul „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Colectează anual peste 220 de mii de ambalaje ale produselor utilizate. În februarie 2020, Farmec a inițiat demersul de responsabilitate socială „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, cu scopul de a încuraja consumatorii să colecteze selectiv ambalajele produselor din portofoliul companiei.

Mai mult

Pentru Kaufland România Implicarea face diferența

Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România.
La Kaufland, credem cu tărie că România poate fi un loc mai bun pentru noi toți, prin implicarea fiecăruia. Implicarea în comunitățile în care activăm a fost mereu o prioritate. Iar aceasta a crescut constant, odată cu dezvoltarea activității noastre.

Mai mult

Valuri noi de ape curate - Lidl România continuă programul de curățare și ecologizare a apelor Dunării

Poluarea cu plastic este un fenomen întâlnit la nivel global ce afectează din ce în ce mai mult resursele Planetei. Chiar dacă este prezent în mod inevitabil în viețile noastre, în diferite forme, plasticul este o materie care poate fi controlată la nivel de utilizare, dar și de colectare.

Mai mult

Nestlé: NutriPorția schimbă paradigma alimentației din România

Nestlé, angajat în crearea unei lumi mai sănătoase prin activitățile de responsabilitate socială corporativă (care la Nestlé sunt integrate în conceptul CSV = Creating Shared Value) pe care le întreprinde constant, recunoaște rolul pe care trebuie să-l avem în susținerea comunităților în care operăm.

Mai mult

Penny: Construim un viitor mai bun împreună

PENNY România, unul dintre cei mai activi retaileri din România, se dedică promovării sustenabilității și adoptă măsuri concrete pentru a contribui la protejarea mediului înconjurător și la îmbunătățirea vieții comunităților din care face parte. Compania este conștientă de responsabilitatea sa și crede că sustenabilitatea reprezintă cheia pentru un viitor durabil.

Mai mult

Reciclad'OR, performanță în proiectele de CSR din România!

Reciclad'or, 52 de campanii de CSR cu impact la nivel național și peste 1.700.000 persoane eco-informate în anul 2022. Resposabilitatea Socială Corporativă (CSR) reprezintă una dintre componentele cheie în modelul de lucru Reciclad'OR și stabilește un exemplu de CSR pe piața de profil din România.

Mai mult

Natură curată, relaxare adevarată: promisiunea Ciucaș pentru comunitate

Brandul de bere Ciucaș a fost mereu aproape de natură, dând contur momentelor de relaxare pe care oamenii le petrec împreună, mai ales în aer liber. Prin noul program de responsabilitate socială, legătura dintre brandul Ciucaș, natură și comunitate devine și mai strânsă, în contextul intensificării acțiunilor de protejare a mediului înconjurator.

Mai mult

Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2022

Ediția DIGITALĂ 2022

„Gustul care face bine” – ghid de nutriție dedicat celor mici

Daniel Bitere, președinte Asociația Agricola – Neam de Gospodari: „Proiectele Asociației Agricola se nasc din emoție, un atribut al brandului AGRICOLA pe care consumatorii îl apreciază. „Gustul care face bine” este clădit din emoție și din dorința de o oferi ceva înapoi comunității din care facem parte.

Mai mult

Pe ruta spre pozitiv: sustenabilitate la un nou nivel

Gabriel Ivan, Country Manager CHEP România & Bulgaria: „CHEP are un istoric lung de reușite în zona obiectivelor improbabil de atins. De curând, ne-am asumat să conducem revoluția spre regenerare, inventând un nou tip de supply chain împreună cu furnizorii, clienții, echipa noastră și comunitățile pe care le deservim.”

Mai mult

Dorna, apa care are grijă de ape

Grija față de resurse și de mediul care ne înconjoară a făcut întotdeauna parte din identitatea brandului de apă naturală minerală Dorna. Prin dezvoltarea de modalități inovatoare și eficiente de utilizare și conservare a resurselor, inovarea ambalajelor pentru a putea fi reciclate și reutilizate din nou și din nou, astfel încât să rămână parte a economiei circulare sau prin campaniile de comunicare, sustenabilitatea este integrată în toate acțiunile Dorna.

Mai mult

Sustenabilitatea la dm: de la filosofia companiei la aplicabilitate în sortiment

Sustenabilitatea a fost mereu una din temele principale în jurul cărora a fost construită filosofia dm, dovadă și faptul că în prezent avem 1260 articole sustenabile în drogherii, dintre care 880 sunt marcă proprie. Brandurile dm sunt create special pentru dm drogerie markt și conving printr-o gamă largă de produse, fiind vorba de peste 30 de nume ce acoperă diverse game: îngrijire personală, produse cosmetice, articole de igienă, sănătate, gospodărie, bebe și copii, textile, foto și animale.

Mai mult

Farmec a colectat selectiv peste 160 de mii de ambalaje în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Responsabilitatea față de mediu și societate reprezintă unul dintre principalii piloni ai strategiei Farmec, iar campania «Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine» a fost invitația noastră de a reduce impactul deșeurilor asupra mediului și de a crește gradul de colectare selectivă din România, prin aderarea la principiile economiei circulare.

Mai mult

Implicarea, singura cale către o economie circulară

Pentru Kaufland, sustenabilitatea a depășit de mult timp conotația de reciclare sau practici fair trade. Aceasta a devenit o filosofie integrată în toate acțiunile companiei pentru că ea înseamnă, în primul rând, a acționa cu grijă, responsabilitate și recunoștință față de mediu și de cei din jur.

Mai mult

Rețeaua Băncilor pentru Alimente - o soluție pe termen lung împotriva risipei alimentare

Pentru Lidl România, combaterea risipei alimentare este mai mult decât o prioritate, este o responsabilitate pe care ne-am asumat-o, așa că luptăm pe mai multe fronturi. La nivelul business-ului avem un plan cu două direcții, la care lucrăm în paralel cu aceeași prioritate, și anume optimizarea cantității de produse care ajunge în sistemul operațional și implementarea unui sistem de donare a acelor alimente care nu pot fi salvate din diverse motive.

Mai mult

Obiectivele ESG ale Mondelēz International creează valoare pentru companie și comunități

Dezvoltarea obiectivelor ESG ale Mondelēz reprezintă o parte integrantă a succesului companiei de a deveni mai sustenabilă în domeniul gustărilor. În urmă cu 10 ani, compania a început călătoria în domeniul sustenabilității și continuă să înregistreze progrese pentru atingerea obiectivelor în 2025.

Mai mult

Nestlé furnizează produse de cea mai înaltă calitate prin practicarea unui business sustenabil

Ca parte integrantă a eco-sistemului local, ca partener loial al comunităților și al retailerilor, ca angajator de top, Nestlé își dorește să aducă valoare adăugată societății românești prin produse sănătoase și prin educație. Nestlé dorește să furnizeze produse de cea mai înaltă calitate, prin practicarea unui business sustenabil. În acest sens, de 26 de ani dezvoltă proiecte locale de CSR, proiecte de awareness și proiecte educaționale privind sustenabilitatea.

Mai mult

PENNY și Habitat for Humanity, fundația unui viitor sustenabil pentru comunitatea din Buftea

În 2020, cu o investiție de 120.000 de euro, PENNY a inaugurat alături de Habitat for Humanity centrul comunitar din Buftea, un spațiu ce funcționează astăzi ca un after-school și care deservește două școli din Flămânzeni și Buciumeni – cartiere defavorizate din Buftea, unde sărăcia, conflictele și condițiile grele de locuire afectează puternic dezvoltarea și educația copiilor.

Mai mult

Performanță pentru un viitor sustenabil

Adriana-Georgia Calcan, PR & CSR MANAGER RECICLAD'OR: Reciclad'OR, lider pe piața locală de transfer de reponsabilitate a reciclării ambalajelor, este un model pe piața de profil și prin campaniile CSR dezvoltate. Încă de la lansare. Reciclad'OR a derulat peste 100 de campanii online și offline de informare, conștientizare și educarea publicului larg, de la cele mai fragede vârste, cu privire la importanța colectării separate și reciclării deșeurilor de ambalaje.

Mai mult

Ursus Breweries - 5 ani de proiecte dedicate prevenirii consumului dăunător de alcool

În cadrul Ursus Breweries, prin intermediul platformei noastre www.desprealcool.ro, implementăm periodic programe, construim parteneriate și dezvoltăm instrumente care au drept rol creșterea gradului de responsabilizare în ceea ce privește consumul de alcool. În calitate de actor responsabil pe piața berii, ne pasă de efectele pe care consumul excesiv de alcool le poate avea și vrem să contribuim alături de toate părțile interesate la prevenirea și combaterea acestui fenomen.

Mai mult

Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2021

Ediția DIGITALĂ 2021

Avem în față o mare rămânere în urmă

Expresia din titlu nu-mi aparține. Este preluată, cu autor necunoscut, dar reflectă cum nu se poate mai bine realitatea actuală. Avem în față o mare responsabilitate – aceea a recuperării, în materie de responsabilitate corporativă, a recuperării față de protecția mediului, precum și față de educație, față de comunitate în general.

Mai mult

AGRICOLA – neam de gospodari: o asociație care alocă gust viitorului

Cristian Călin, Agricola:„AGRICOLA – Neam de gospodari este o asociație tânără și încă de la începuturile sale foarte intenționată să contribuie la îmbunătățirea calității vieții în primul rând prin EDUCAȚIE...”

Mai mult

Respectul se întoarce

Mihaela Petrovan – Fondator Asociaţia BookLand: „Cum ne-am apucat de renovarea școlilor? Ideea nu-mi aparține, deşi mi-aș fi dorit... Acum ceva vreme, unul dintre clienții agenției de Marketing și Relații Publice pe care o conduc, More than Pub, ne-a rugat să îi găsim o şcoală ponosită în care să investească nişte bănuți...”

Mai mult

REGENERAREA: pasul următor pentru lanțuri de aprovizionare sustenabile

Gabriel Ivan, Country General Manager, CHEP: „E timpul să transformăm modul în care produsele ajung la raft, de la sisteme liniare și degenerative, care irosesc resursele, la modele regenerative, care reînnoiesc natura și sprijină comunitățile.”

Mai mult

Nu doar răcorim lumea, ci contribuim la schimbare

Se împlinesc 30 de ani de la prima sticlă de Coca-Cola produsă în România, 30 de ani în care simbolul pe care brandul îl reprezintă a rămas neschimbat: optimismul!

Mai mult

Sustenabilitatea la dm: Sortiment, măsuri în domeniul mediului și al resurselor, relația cu angajații și angajamentul social

Sustenabilitatea la dm are multe fațete: începând cu realizarea sortimentului, prin măsuri diverse în domeniul mediului și al resurselor, în relația cu angajații și în angajamentul social.

Mai mult

Farmec reciclează ambalajele produselor sale prin campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Andra Șumandea, specialist marketing, Farmec:
„Suntem o companie cu rădăcini adânci în comunitățile pe care le deservim, astfel că sustenabilitatea activității și produselor noastre reprezintă unul dintre principalii piloni ai strategiei Farmec...”

Mai mult

Implicarea, ingredientul principal al unui viitor sustenabil

Marco Hössl, CEO Kaufland România: Incertitudinea cu care întreaga omenire s-a confruntat în ultimul an a accentuat și mai mult importanța responsabilității față de comunitate, prin implementarea unor acțiuni concrete, menite să genereze un viitor mai bun.”

Mai mult

Fapte concrete pentru o Românie cu ape curate - Soluții pentru o Dunăre #fărăplastic

„Ghidați de motto-ul «Pentru un viitor mai bun», ne-am propus să acționăm responsabil în comunitățile din care facem parte, iar una dintre prioritățile noastre este să luăm măsuri pentru protejarea mediului, atât pentru noi, cât și pentru generațiile viitoare.”

Mai mult

Oamenii care scriu povestea Apelor Curate din România

Doru Mitrana, Președinte, Asociația MaiMultVerde: „Din 2008, Asociația MaiMultVerde a construit o cultură a responsabilității și a voluntariatului pentru mediu în România. Prin proiecte și campanii educative, voluntarii noștri au adunat peste 350 tone de plastic din albii de râu sau păduri.„

Mai mult

Nestlé, soluții inovatoare pentru un viitor sustenabil

De-a lungul evoluției sale ca lider global în industria alimentară, Nestlé s-a adaptat la un mediu extern aflat într-o continuă schimbare și a devenit un jucător important în procesul de dezvoltare a unor programe care să genereze valoare pentru economia locală și condiții de îmbunătățire a standardului de viață în România.

Mai mult

Șoferii responsabili pornesc la drum cu Zero la Mie

Robert Uzună, Ursus Breweries: „Un subiect care continuă să afecteze negativ societatea in care trăim este condusul sub influența băuturilor alcoolice, unul dintre principalii factori de risc la volan ce duc la producerea accidentelor în trafic.„

Mai mult

Urgența climatică și nevoia de acțiune a organizațiilor și a fiecăruia dintre noi

Gabriela Țicu, Asociația pentru Dezvoltare Durabilă: „Parlamentul European a declarat stare de «urgență climatică» în noiembrie 2019. În acest fel a admis criza climatică pe care o traversăm și a urgentat luarea de măsuri la nivel european pentru a limita efectele schimărilor climatice.„

Mai mult

Întreprinderile sociale ViitorPlus apropie oamenii de natură

Teia Ciulacu, Președinte, ViitorPlus: „După mai mulți ani petrecuți în străinătate, am revenit în țară în 2005 din dorința de a contribui la o Românie sustenabilă, unde educăm tinerii despre cum să aibă grijă de mediu, reciclăm, creștem gradul de împădurire din zonele în pericol de deșertificare...„

Mai mult

Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2020

Ediția DIGITALĂ 2020

Pentru că viitorul este mai mult decât un bun comun, este despre un „înainte” comun

Irina Ionescu, Coca-Cola HBC: „Ne-am propus ca ceea ce facem să fie întotdeauna cu grijă pentru cei de lângă noi și pentru mediu, mai ales pentru că sustenabilitatea nu e doar despre a avea un impact mai mic, ci despre a fi mai bun.”

Mai mult

Hygienium, un actor activ în sectorul responsabilității sociale

În această perioadă de pandemie, cu multiple provocări de ordin sanitar și economic, Grande Gloria Production, producătorul dezinfectanților Hygienium, a demarat o amplă campanie de responsabilizare socială...

Mai mult

ADAPTARE ÎN ALERGARE: Kaufland România, în luptă cu pandemia

Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România: „Cu toții ne așteptam ca 2020 să fie despre altceva. Însă iată că deodată, noul an a venit cu schimbări bruște. Ne-au transformat planurile și ne-au provocat să reacționăm din alergare la noua realitate, care se schimbă de la o zi la alta...„

Mai mult

Mondelēz International: Ambalajele vor fi 100% reciclabile până în 2025

Alexandra Rîștariu, Mondelez România: „Prin creșterea la nivel global a obiceiului de a lua gustări, Mondelēz International își atinge scopul de a le oferi consumatorilor snack-urile potrivite, folosindu se de anvergura pe care o are compania pentru a crea o schimbare în bine, semnificativă și durabilă.”

Mai mult

Faptele bune fac o lume mai bună

PAWEL MUSIAL, PROFI ROM FOOD: „Noi credem cu putere că există puține momente în viața fiecăruia dintre noi în care să avem certitudinea că putem salva vieți! Mai mult ca oricând, în astfel de momente trebuie să dăm dovadă de solidaritate implicându-ne direct...„

Mai mult

REWE ROMÂNIA: PENNY rămâne alături de comunități și în 2020

Irina Butnaru, PENNY: „Implicarea socială a reprezentat dintotdeuna un pilon de bază al strategiei noastre de comunicare corporativă și sustenabilitate. Anul acesta, pentru a continua să acționăm în mod sustenabil, am fost alături de comunități și am intensificat eforturile de sprijin pentru acestea.”

Mai mult

Unilever 30 - Rădăcini sustenabile în România

James Simmons, Unilever South Central Europe:
„În 2021 se împlinesc 30 de ani de când primele produse Unilever au intrat pe piața din România. Suntem mândri de povestea businessului nostru în România – în cei aproape 30 de ani, am reușit să îmbunătățim stilul de viață al românilor și să ajutăm societatea în care trăim.”

Mai mult

Zero la mie, aplicația pentru mobil cu rol de responsabilizare a șoferilor

Robert Uzună, Ursus Breweries: „În Ursus Breweries, prin intermediul platformei noastre www.desprealcool.ro, implementăm periodic programe, construim parteneriate și dezvoltăm instrumente care au drept rol creșterea gradului de responsabilizare în ceea ce privește consumul de alcool.”

Mai mult

APA – programul care mobilizează românii în lupta cu deșeurile din ape

Andrei Coșuleanu, Fondator Act for Tomorrow: „Odată cu lansarea programului APA, alături de Kaufland România, ne-am propus ca prin abordări creative și inovatoare pentru România să încurajăm oamenii să își schimbe comportamentul și atitudinea față de deșeuri și să aleagă să nu mai arunce deșeurile pe plaje sau în ape, ci să le colecteze selectiv.”

Mai mult

Pași către un viitor cu o Românie mai verde și primitoare

Teia Ciulacu, Președinte ViitorPlus: „După mai mulți ani petrecuți în străinătate, am revenit în țară în 2005 din dorința de a contribui la o românie sustenabilă, unde educăm tinerii despre cum să aibă grijă de mediu, reciclăm, creștem gradul de împădurire din zonele în pericol de deșertificare...„

Mai mult

Recicleta - cel mai eco-friendly colector autorizat pentru reciclare hârtie și ambalaje

Gabriela Iordan, RECICLETA: „Chiar dacă în programele ViitorPlus, RECICLAREA ocupă un loc fruntaș, comunicăm importanța unui comportament bazat, în primul rând, pe REDUCEREA consumului și pe REUTILIZARE. Este nevoie de o nouă economie...„

Mai mult

Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2019

Ediția 2019 în imagini

Sustenabilitate integrată în modelul de business

Gabriel Ivan, CHEP România: „CHEP are un model de business sustenabil în esenţa lui, care ne ajută să conectăm consumatorii cu produsele esenţiale vieţii şi să acţionăm într-un mod care scade costurile şi poluarea din supply chain, conservă şi regenerează capitalul natural.

Mai mult

Care sunt ingredientele care au făcut din COCA-COLA HBC România un lider în sustenabilitate

Istoria noastră în România a început în 1991, atunci când prima sticla de Coca-Cola a fost îmbuteliată la Ploiești. De atunci, fiecare an ne-a adus mai aproape de inimile consumatorilor prin băuturile noastre și prin implicarea noastră, iar rădăcinile în comunitatea locală au devenit tot mai puternice.

Mai mult

dm drogerie markt: împreună, responsabili pentru comunitate

Cristian Crișan, administrator, dm drogerie markt România: „Folosim o strategie pe termen lung, care se potrivește cu valorile noastre. Credem că fiecare dintre noi este dator să contribuie la îmbunătățirea modului de viață și a comunității în care trăiește, de aceea încercăm să ne implicăm activ în cât mai multe proiecte în care ne regăsim.„

Mai mult

Anna Katharina Scheidereiter, Kaufland România: Ne implicăm pentru a face diferența

Relațiile sustenabile se construiesc în timp, de aceea investim constant în relația cu stakeholderii noștri și măsurăm impactul pe care îl avem în societatea locală. Construcția afacerii noastre pe baze solide este măsurată anual în raportul de sustenabilitate, iar relația noastră cu comunitățile locale este analizată în raportul de investiții comunitare. Împreună, cele două raportări vorbesc despre investiția noastră în viitor.

Mai mult

Risipa alimentară - problema globală și soluția locală

Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR, Lidl România: „Printr-o abordare sustenabilă, reușim să ne îndeplinim promisiunea făcută românilor, aceea de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate preț. Pentru noi, sustenabilitatea este un demers non-concurențial și concentrat deopotrivă pe reducerea impactului negativ și implementarea unor măsuri cu efecte pozitive asupra societății, mediului și economiei.„

Mai mult

Mondelēz: Grâu sustenabil pentru biscuiții belVita și prăjiturile Barni

Flora Schmitlin, Manager de Program Harmony Uniunea Europeană: „Suntem cel mai mare producător de biscuiți din lume și este important să ne asigurăm că grâul este cultivat într-un mod sustenabil. Prin programul Harmony, schimbăm modul în care grâul este cultivat și recoltat în Europa. Vrem să oferim consumatorilor produse de înaltă calitate, din materii prime cultivate într-o manieră sustenabilă.”

Mai mult

43% din brandurile de ciocolată Mondelēz obțin cacao sustenabilă prin programul Cocoa Life

Interviu cu Stefka Ivanova, Manager Category Planning South Central Europe, Mondelēz International
Ce a fost înainte de proiectarea acestui program? Cum era viaţa lucrătorilor de pe plantaţii?
Ghana și Coasta de Fildeș furnizează 60% din totalul de cacao din lume - totuși o mare parte din producție este produsă de către fermierii mici care se luptă să-și câștige existența.

Mai mult

Responsabili astăzi, avem grijă de mâine

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager - PENNY Market: „Sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei noastre de business și se regăsește în activitățile de zi cu zi pe care le desfășurăm de-a lungul întregului lanț de aprovizionare: de la achiziția materiilor prime până la comercializarea produselor în magazine și consumul final. Suntem conștienți de responsabilitatea noastră și acționăm într-un mod sustenabil.„

Mai mult

Oamenii fac posibilă schimbarea!

Suntem uniți (alături de angajați, parteneri, clienți) într-una dintre cele mai mari familii din România. Având cea mai mare extindere geografică din țară și un puternic ritm de creștere, PROFI ROM FOOD conștientizează impactul pe care activitățile și operațiunile sale îl poate avea asupra societății și asupra mediului înconjurător.

Mai mult

Promovarea unei atitudini responsabile – parte din strategia de dezvoltare durabilă a Ursus Breweries

Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs: „Implicarea activă în viața comunității face parte din cultura noastră corporativă. În această direcție dezvoltăm constant comunicarea și implicarea în comunitățile în care suntem activi și demarăm activități care, în timp, devin o componentă a nucleului nostru de responsabilitate socială.„

Mai mult

Catalog SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2018

Ediția 2018 în imagini

CSR EXCELLENCE: CSR-urile sunt parte din modelul de business Lidl

Interviu cu Cristina Hanganu, Director Comunicare & CSR, Lidl România
Care este strategia Lidl în materie de implicare socială? Ce direcţie oferă în acest sens misiunea şi viziunea companiei în ceea ce priveşte comunitatea în care activează?

În strategia noastră de responsabilitate socială urmărim două obiective principale: să fim relevanți și să contribuim la rezolvarea problemelor din comunitate prin măsuri pe termen lung.

Mai mult

CSR EXCELLENCE: Dăm șansă viitorului

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România
Cum a apărut ideea acestui program? Ce stă în spatele acestui proiect?
În spatele unui brand și în spatele a tot ceea ce înseamnă Coca-Cola HBC se află aproximativ 30.000 de oameni în 28 de țări. Suntem prezenți în multe comunități, cunoaștem multe realități și căutăm să înțelegem nevoile societății și să ne aducem contribuția la o viață mai bună.

Mai mult

CSR EXCELLENCE: Pentru Kaufland implicarea face diferența

În 2016 și 2017, Kaufland România a investit circa 55 milioane de lei în beneficiul a peste 1,5 milioane de persoane din întreaga țară și a lansat anual câte un raport de prezentare a modului cum s-a implicat în comunitățile locale.

Mai mult

CSR EXCELLENCE : 50.000 de brazi plantați de Bergenbier pentru o răcorire adevărată

În lunile aprilie și mai anul acesta, Bergenbier a plantat 50.000 de brazi în vestul României, ca parte a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești!”. Alături de ONG-ul „Plantăm fapte bune în România” și Ocolul Silvic Abrud RA, voluntarii au reîmpădurit trei zone din vestul României. Inițiativa brandului de bere a venit din dorința de a dărui înapoi naturii din răcoarea pe care aceasta ne-o oferă și este un angajament pe termen lung pentru menținerea și îngrijirea zonelor plantate.

Mai mult

CSR EXCELLENCE: 7 ani de investiții continue pentru a face România să zâmbească sănătos

În GSK, scopul nostru este de a îmbunătăţi calitatea vieţii oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a realiza mai multe, de a se simţi mai bine și de a trăi mai mult. Toate proiectele derulate de GSK în România se bazează pe nevoile stringente ale românilor în domeniul sănătăţii, nevoi semnalate și de cele mai recente rapoarte ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) și ale Băncii Mondiale.

Mai mult