A patra ediție a Conferințelor Sustainability & CSR Excellence s-a desfășurat pe 2 iunie 2022, având ca temă principală a dezbaterilor - adaptarea afacerilor la actuala conjunctură economică, politică și de mediu – SUSTAINABILITY UPDATING.
SUSTAINABILITY UPDATING - a patra ediție a Conferințelor Sustainability & CSR Excellence - s-a desfășurat pe 2 iunie și a pus în discuție adaptarea afacerilor la actuala conjunctură economică, politică și de mediu.
Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România, a vorbit la SUSTAINABILITY UPDATING într-un dialog – dezbatere cu Laura Cireașă, coordonator program În Stare De Bine la Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile, despre Finațarea societății civile în situații de excepție pentru susținerea comunității,
Am decis să vă vorbesc despre sustenabilitate ca puterea binelui făcut împreună, despre Parteneriate pentru un viitor sustenabil. Totul se reduce la colaborare, acesta este cuvântul momentului, este cheia succesului.
La Conferința Sustainability Excellence de anul trecut spuneam că tranziția către economia circulară va genera provocări majore pentru întreaga societate și va impacta pozițiile competitive ale tuturor jucătorilor din industrie. Ultimul an ne-a adus și dovezi concrete în acest sens.
Grupul Asahi își propune să producă în continuare berea cu ingrediente naturale, pentru a păstra gustul deosebit al brandurilor din portofoliu. Pentru asta, Asahi și implicit Ursus Breweries își propun să se îngrijească de natură.
Înainte de a aduce în discuție tema de astăzi - Tehnologia sistemelor automate de preluare – vreau să vă spun o cifră foarte importantă pentru noi toți, fie că suntem producători, retaileri, furnizori de servicii, colectori sau consumatori: numărul de ambalaje ce se produc și comercializează în România într-un singur an depășește cifra de 6 miliarde.
Ipsos a realizat recent un raport - Ipsos Reputation Council - în rândul a 150 de executivi din întreaga lume, raportul este integral disponibil și se livrează la cerere. Raportul conține un capitol special legat de raportarea ESG.
Ca om în primul rând, în calitate de consumator, îmi pun întrebarea: ce înseamnă sustenabilitatea pentru mine? Anul acesta, cel mai important lucru pentru mine ține de localizare, de familia mea extinsă, comunitatea în care trăiesc, colegii mei din companie, țara mea.
Primele acțiuni ale companiei Henkel în zona sustenabilității datează din 1959, an în care a decis să măsoare și să publice indicatori de impact asupra mediului. Treptat, investițiile în tehnologie au adus îmbunătățiri în fabricile Henkel în materie de indicatori de mediu.
Modul în care evoluează piața skackurilor are implicații nu doar asupra strategiilor de business, dar și asupra strategiilor de sustenabilitate ale companiilor din domeniu. Mondelez este lider pe piața snackurilor și își propune să ofere gustarea potrivită, la momentul potrivit, fabricate în mod responsabil.
Acțiunile prin care dm-drogerie markt se implică în comunitate sunt în mare parte axate în jurul programelor derulate de Asociația SOS Satele copiilor. ”Oferă-i șansa unei copilării fericite” este una dintre acțiunile pe care le-am desfășurat anul trecut.
O să vă vorbesc despre un proiect pe care îl așteptăm de ceva vreme în România, a început în 2019 în Austria și după rezultatele bune înregistrate acolo, acum este implementat în 9 țări din cele 14 în care este prezent dm-drogerie markt.
Artmatch este producător de soluții de comunicare instore și prezentare comercială, soluții responsabile și cost-eficiente. În funcție de sezon, Artmatch produce între 5.00-10.000 de standuri de carton lunar pentru clienții noștri, iar cartonul are o amprentă de carbon mare, motiv pentru care ne-am gândit să propunem și soluții sustenabile.
Azi la conferința SUSTAINABILITY UPDATING – a IV-a ediție a conferințelor Sustainability & CSR Excellence - 12 speakeri de top, specialiști în sustenabilitate sau research, vor vorbi despre adaptarea strategiilor, a programelor și a proiectelor de sustenabilitate la actualul context economic și politic.
12 speakeri reprezentând branduri de top din industria bunurilor de larg consum, companii de research sau furnizori de servicii profesionale vor prezenta audienței cele mai importante schimbări determinate de pandemie și război în strategiile de sustenabilitate.
București
2 iunie 2022
office@piatatrade.ro