SUSTAINABILITY
UPDATING

CONFERINȚĂ ÎN AER LIBER
2 iunie 2022 • București

Ediţia 2022 în imagini

CONTEXT

După doi ani de pandemie în care eforturile de reducere a cantității de plastic utilizat în ambalarea produselor au fost estompate de întreruperea lanțurilor de aprovizionare, războiul dintre Rusia și Ucraina vine cu noi provocări pentru atingerea obiectivelor NET 0 pentru emisiile de carbon din activitatea economică. Remodelarea strategiilor pentru atingerea obiectivelor de reducere a emisiilor de carbon a devenit prioritară.

Obiectivele Green Deal sunt supuse acum unor presiuni sporite. Pe de o parte, necesitatea atingerii acestor obiective a devenit și mai importantă pentru definirea spațiului european ca spațiu economic durabil, iar pe de altă parte costul pentru resursele energetice necesare este acum dependent de redefinirea strategiilor energetice din fiecare țară europeană, în urma sancțiunilor economice impuse Rusiei pe plan internațional. Se impune un update!

Un update la noile condiții vor opera și brandurile, nevoite să adapteze strategiile privind sustenabilitatea produselor la noile condiții de piață. Între punctele cheie: costurile în creștere pe lanțurile de aprovizionare și desfacere a produselor, costurile cu ambalajele. Nu în ultimul rând, eforturile de a șterge, prin implicarea în comunitate, amprentele războiului din mediul social în care sunt prezente.

Teme abordate

Sustenabilitatea soluțiilor de ambalare

Cât de sustenabil se autoproclamă și cum procedează în realitate consumatorul

Parteneriate pentru un viitor sustenabil

Viitorul snackingului din perspectiva ESG

Transformational Impact for the Good of Generations

Soluții sustenabile pentru expunere si vânzare în retail

Koala Re-wilding Project Nuii & WildArk

PROGRAM

SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE

SUSTAINABILITY UPDATING



Ora 14.30 - Primirea invitaților.

Ora 15.00 - Panel 1 - Influențe și abordări pentru atingerea obiectivelor de sustenabilitate

Mesaj de bun venit

Katharina Scheidereiter, Kaufland România + FDSC
– Finanțarea societății civile în situații de excepție pentru susținerea comunității

Adina Tudor, Coca-Cola HBC România
– Parteneriate pentru un viitor sustenabil

Marius Brânzea, Strategy Director, Reciclad`OR
– Sustenabilitatea soluțiilor de ambalare

Alina Cismaș, Ursus Breweries
– oURSUStainability

Laurențiu Croitoru, Tomra
– Tehnologia sistemelor automate de preluare

Ora 16.45 – Davidoff coffee break

Ora 17.00 – Panel 2 – Rolul brandurilor și gradul lor de implicare în actualul context

Alina Stepan, Ipsos România
– Cât de sustenabil se autoproclamă și cum procedează în realitate consumatorul

Irina Siminenco, Nestle România
– Good food, good life. Sustenabilitatea in industria alimentară

Cătălin Mihăilă, Henkel Beauty
– Transformational Impact for the Good of Generations

Dana Dobrescu, Mondelez România
– Viitorul snackingului din perspectiva ESG

Lucian Parfene și Noemi Varga, dm drogerie markt
– Noutăți și premiere sustenabile de la dm România

Marius Mandache, Artmatch
– Soluții sustenabile pentru expunere si vânzare în retail

Ora 18.30 – Davidoff coffee break

Ora 18.45 – Panel 3 – Performanța în sustenabilitate. Cine sunt performerii și ce rol are comunicarea în atingerea obiectivelor

Decernarea PREMIILOR DE EXCELENȚĂ ÎN SUSTENABILITATE – ediția 2022

Speakeri

În ordinea alfabetică, începând cu doamnele:

Image

AlinaCismaș

Sustainable Development Manager, Ursus Breweries

Image

DanaDobrescu

Corporate & Government Affairs Manager, Mondelēz România

Image

KatharinaScheidereiter

CSR Manager, Kaufland România

Image

IrinaSiminenco

Corporate Affairs Manager, Nestlé România

Image

AlinaStepan

Country Manager, Ipsos România

Image

ADINATUDOR

Customer Sustainability Partnerships Manager, Coca-Cola HBC România

Image

NoemiVarga

Asistent Marketing, dm-drogerie markt

Image

Marius Brînzea

Strategy Director, Reciclad'OR

Image

Laurențiu Croitoru

National Sales Manager, Tomra Collection România

Image

MARIUSMANDACHE

Export Manager, Artmatch

Image

CătălinMihăilă

Head of Marketing and Digital Management, Henkel Beauty Care

Image

LucianParfene

Manager sortiment, dm-drogerie markt

PARTENERI

Implicarea face diferenta
Kaufland Romania

CocaCola HBC
Reciclador
Ursus Breweries
Penny Punkt

Nestle
dm-drogerie markt
Mondelez
Chep
NatureBox
Ipsos
Artmatch
Nuii
Tomra
Davidoff
Domeniul Bogdan

ORGANIZAȚII PARTICIPANTE

Alexandrion Group
Annabella
Artmatch
Berarii Romaniei
Chep
Coca-Cola HBC
dm
Emblema Retail
Essity
Froneri Ice Cream
Grande Gloria
Henkel
Hope and Homes for Children România
Ipsos
Kaufland
Lidl
Lucas Bites
Maspex
Microfruits
Mondelez
Nestle
Penny
rappel de titres
Policolor
Profi Rom Food
Reciclad'OR
Tchibo
Tex Tech
Tomra Collection
Ursus
Viitor Plus

Stiri

Unde?

București

Cand?

2 iunie 2022

Email

office@piatatrade.ro