Suplimente CSR

Supliment SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2019

Sustenabilitate integrată în modelul de business

Gabriel Ivan, CHEP România: „CHEP are un model de business sustenabil în esenţa lui, care ne ajută să conectăm consumatorii cu produsele esenţiale vieţii şi să acţionăm într-un mod care scade costurile şi poluarea din supply chain, conservă şi regenerează capitalul natural.

Mai mult

Care sunt ingredientele care au făcut din COCA-COLA HBC România un lider în sustenabilitate

Istoria noastră în România a început în 1991, atunci când prima sticla de Coca-Cola a fost îmbuteliată la Ploiești. De atunci, fiecare an ne-a adus mai aproape de inimile consumatorilor prin băuturile noastre și prin implicarea noastră, iar rădăcinile în comunitatea locală au devenit tot mai puternice.

Mai mult

dm drogerie markt: împreună, responsabili pentru comunitate

Cristian Crișan, administrator, dm drogerie markt România: „Folosim o strategie pe termen lung, care se potrivește cu valorile noastre. Credem că fiecare dintre noi este dator să contribuie la îmbunătățirea modului de viață și a comunității în care trăiește, de aceea încercăm să ne implicăm activ în cât mai multe proiecte în care ne regăsim.„

Mai mult

Anna Katharina Scheidereiter, Kaufland România: Ne implicăm pentru a face diferența

Relațiile sustenabile se construiesc în timp, de aceea investim constant în relația cu stakeholderii noștri și măsurăm impactul pe care îl avem în societatea locală. Construcția afacerii noastre pe baze solide este măsurată anual în raportul de sustenabilitate, iar relația noastră cu comunitățile locale este analizată în raportul de investiții comunitare. Împreună, cele două raportări vorbesc despre investiția noastră în viitor.

Mai mult

Risipa alimentară - problema globală și soluția locală

Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR, Lidl România: „Printr-o abordare sustenabilă, reușim să ne îndeplinim promisiunea făcută românilor, aceea de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate preț. Pentru noi, sustenabilitatea este un demers non-concurențial și concentrat deopotrivă pe reducerea impactului negativ și implementarea unor măsuri cu efecte pozitive asupra societății, mediului și economiei.„

Mai mult

Mondelēz: Grâu sustenabil pentru biscuiții belVita și prăjiturile Barni

Flora Schmitlin, Manager de Program Harmony Uniunea Europeană: „Suntem cel mai mare producător de biscuiți din lume și este important să ne asigurăm că grâul este cultivat într-un mod sustenabil. Prin programul Harmony, schimbăm modul în care grâul este cultivat și recoltat în Europa. Vrem să oferim consumatorilor produse de înaltă calitate, din materii prime cultivate într-o manieră sustenabilă.”

Mai mult

43% din brandurile de ciocolată Mondelēz obțin cacao sustenabilă prin programul Cocoa Life

Interviu cu Stefka Ivanova, Manager Category Planning South Central Europe, Mondelēz International
Ce a fost înainte de proiectarea acestui program? Cum era viaţa lucrătorilor de pe plantaţii?
Ghana și Coasta de Fildeș furnizează 60% din totalul de cacao din lume - totuși o mare parte din producție este produsă de către fermierii mici care se luptă să-și câștige existența.

Mai mult

Responsabili astăzi, avem grijă de mâine

Irina Butnaru, Corporate Communications Manager - PENNY Market: „Sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei noastre de business și se regăsește în activitățile de zi cu zi pe care le desfășurăm de-a lungul întregului lanț de aprovizionare: de la achiziția materiilor prime până la comercializarea produselor în magazine și consumul final. Suntem conștienți de responsabilitatea noastră și acționăm într-un mod sustenabil.„

Mai mult

Oamenii fac posibilă schimbarea!

Suntem uniți (alături de angajați, parteneri, clienți) într-una dintre cele mai mari familii din România. Având cea mai mare extindere geografică din țară și un puternic ritm de creștere, PROFI ROM FOOD conștientizează impactul pe care activitățile și operațiunile sale îl poate avea asupra societății și asupra mediului înconjurător.

Mai mult

Promovarea unei atitudini responsabile – parte din strategia de dezvoltare durabilă a Ursus Breweries

Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs: „Implicarea activă în viața comunității face parte din cultura noastră corporativă. În această direcție dezvoltăm constant comunicarea și implicarea în comunitățile în care suntem activi și demarăm activități care, în timp, devin o componentă a nucleului nostru de responsabilitate socială.„

Mai mult

Supliment SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE 2018

CSR EXCELLENCE: CSR-urile sunt parte din modelul de business Lidl

Interviu cu Cristina Hanganu, Director Comunicare & CSR, Lidl România
Care este strategia Lidl în materie de implicare socială? Ce direcţie oferă în acest sens misiunea şi viziunea companiei în ceea ce priveşte comunitatea în care activează?

În strategia noastră de responsabilitate socială urmărim două obiective principale: să fim relevanți și să contribuim la rezolvarea problemelor din comunitate prin măsuri pe termen lung.

Mai mult

CSR EXCELLENCE: Dăm șansă viitorului

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România
Cum a apărut ideea acestui program? Ce stă în spatele acestui proiect?
În spatele unui brand și în spatele a tot ceea ce înseamnă Coca-Cola HBC se află aproximativ 30.000 de oameni în 28 de țări. Suntem prezenți în multe comunități, cunoaștem multe realități și căutăm să înțelegem nevoile societății și să ne aducem contribuția la o viață mai bună.

Mai mult

CSR EXCELLENCE: Pentru Kaufland implicarea face diferența

În 2016 și 2017, Kaufland România a investit circa 55 milioane de lei în beneficiul a peste 1,5 milioane de persoane din întreaga țară și a lansat anual câte un raport de prezentare a modului cum s-a implicat în comunitățile locale.

Mai mult

CSR EXCELLENCE : 50.000 de brazi plantați de Bergenbier pentru o răcorire adevărată

În lunile aprilie și mai anul acesta, Bergenbier a plantat 50.000 de brazi în vestul României, ca parte a campaniei „Te răcorești și reîmpădurești!”. Alături de ONG-ul „Plantăm fapte bune în România” și Ocolul Silvic Abrud RA, voluntarii au reîmpădurit trei zone din vestul României. Inițiativa brandului de bere a venit din dorința de a dărui înapoi naturii din răcoarea pe care aceasta ne-o oferă și este un angajament pe termen lung pentru menținerea și îngrijirea zonelor plantate.

Mai mult

CSR EXCELLENCE: 7 ani de investiții continue pentru a face România să zâmbească sănătos

În GSK, scopul nostru este de a îmbunătăţi calitatea vieţii oamenilor, oferindu-le posibilitatea de a realiza mai multe, de a se simţi mai bine și de a trăi mai mult. Toate proiectele derulate de GSK în România se bazează pe nevoile stringente ale românilor în domeniul sănătăţii, nevoi semnalate și de cele mai recente rapoarte ale Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) și ale Băncii Mondiale.

Mai mult

Unde?

Bucuresti

Cand?

10 Septembrie 2020

Email

office@piatatrade.ro