Institutul de Cercetare în Permacultură din România și Kaufland România lansează proiectul Sol și Suflet, primul Centru Permanent de Inovare, Producție și Educație în Agricultură Regenerativă din România.
Lidl extinde marca proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade. Cacaua folosită pentru rețeta acestui produs provine 100% din culturi sustenabile din Ghana. Astfel, ciocolata Way To Go contribuie atât la protecția mediului, cât și la asigurarea unor venituri echitabile pentru fermierii ce cultivă cacao.
Puratos România, parte a Grupului Puratos, investește în sustenabilitate și lansează și în România, programul Cacao-Trace™ gândit să ridice standardele de calitate în industria ciocolatei.
Mircea Fechet, Ministru Secretar de Stat în Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a declarat în cadrul Conferinței Sustainability & CSR Excellence – O nouă identitate în sustenabilitate, că în următoarele săptămâni Ministerul Mediului va aduce în dezbatere publică proiectul de lege privind funcționarea și administrarea sistemului garanție-depozit.
Dezbaterile din cadrul celei de a doua ediții a conferinței Sustainability & CSR Excellence – O NOUĂ IDENTITATE ÎN SUSTENABILITATE au evidențiat o abordare mai pragmatică a sustenabilității businessului, prin prisma condițiilor impuse de pandemie.
O să vă povestesc cum am ajuns noi, la Lidl România, să facem schimbări în business analizând datele din raportul de sustenabilitate. Dar mai întâi vreau să vă întreb dacă știați că unul din trei alimente cumpărate în România se aruncă?
Este un moment foarte bun să vorbim despre sustenabilitate, pentru că acum consumatorii sunt din ce în ce mai preocupați de ceea ce fac companiile în această zonă și sustenabilitatea este unul dintre dimensiunile care determină reputația corporativă în această perioadă.
Creștem pentru un viitor sustenabil aici, pentru că aici dorim să ne dezvoltăm în continuare. Ne dorim ca tot ceea ce facem noi astăzi să se transforme într-un viitor mai bun pentru cei pe care îi lăsăm după noi.
Anul 2020 are și vești bune. De aceea am ales să vorbesc despre relația dintre Kaufland și România. Cu atât mai mult cu cât sărbătorim anul acesta 15 ani de la deschiderea primului magazin Kaufland în România.
Cum poate contribui un producător de ingrediente pentru industria alimentară la dezvoltarea sustenabilă a businessurilor pe întreg lanțul alimentar, de la fermă la furculiță?
Dacă ne uităm la imaginea globală, pe de o parte avem 65% dintre consumatori care deja știu și suțin companiile care sunt implicate în sustenabilitate, dar pe de alta parte numai 45% dintre aceștia pot numi o astfel de companie, un brand.
Proiectul Acționăm pentru Ape! - A.P.A a luat naștere dintr-o nevoie. Am căutat o soluție, un proiect care să fie la fel de important pentru noi ca asociație, pentru o companie, pentru consumatorul care are în mâini ambalajul din plastic, după ce a consumat un produs.
CSR la Kaufland nu înseamnă simpozioane, conferințe, întâlniri. Pentru noi, la Kaufland, CSR înseamnă să fim acolo unde doare, când doare și când este nevoie. Să mergem în teren și să fim convinși că dacă fiecare se implică, țara asta poate fi un loc mai bun.
Lidl România a primit în acest an certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul bucureștean Aviației i-a fost acordat cel mai înalt calificativ – Outstanding.
Companiile Coca-Cola HBC România, Ursus Breweries și Tetra Pak România au confirmat participarea în calitate de parteneri la prima conferință în aer liber organizată în industria bunurilor de larg consum în această toamnă: SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE – O NOUĂ IDENTITATE ÎN SUSTENABILITATE.
A doua ediție a conferinței SUSTAINABILITY & CSR EXCELLENCE, organizată de PIAȚA în acest an pe 10 septembrie la București, se va desfășura în acest an în cadrul natural oferit de pajiștea de la complexul hotelier CARO.
Despre O NOUĂ IDENTITATE ÎN SUSTENABILITATE am discutat cu Valer Hancaș, Director Comunicare și Public Affairs Kaufland România.
Despre O NOUĂ IDENTITATE ÎN SUSTENABILITATE am discutat cu Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România.
Solidaritate, Responsabilitate, Implicare și Continuitate. Ambalajele rămân problema de mediu cea mai importantă și pentru viitoarele strategii de sustenabilitate în FMCG.
PIAȚA deschide în această vară o nouă serie de dezbateri având ca temă responsabilitatea corporativă.
Poate exista o parte bună a pandemiei? Nu, dar... COVID-19 a dus brandurile mai aproape de comunitate, de oameni, de consumatori.
Kaufland România introduce în premieră în magazine un sistem nou de colectare a flacoanelor goale de produse de igienă sau de curățenie, ce vor fi reciclate pentru a proteja mediul înconjurător.
+ TVA
2 pasi pentru a-ti asigura locul la conferinta:
1. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE si in cel mai scurt timp revenim cu factura proforma!
2. Plateste in 72 de ore si pregateste-te de conferinta!
5% pentru 2 pachete
8% pentru 3 pachete
10% pentru 4 sau mai multe pachete
Bucuresti
10 Septembrie 2020
office@piatatrade.ro