Ora : 08.30 - Întâmpinarea invitaţilor. Cafeaua de dimineaţă
Ora : 09.00 - Sesiune I
Conexiunile dintre Dezvoltare Durabilă – Sustenabilitate - Responsabilitate Socială Corporativă(CSR). Rolul companiilor şi mesajul transmis de ele
Prezentări:
• Priorităţile Strategiei pentru o Dezvoltare Durabilă. Unde pot acţiona cel mai eficient companiile din FMCG – Laszlo Borbely, Departamentul pentru Dezvoltare Durabilă, Guvernul României
• Etica în business. Raportarea de sustenabilitate între obligativitatea legală şi beneficii de business – Dragoş Tuţă Mihaylov, Iniţiator - Ambasada Sustenabilităţii
• Sustenabilitatea businessului pe întreg lanţul de aprovizionare - Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România
• Alegerile sustenabile construiesc viitorul unui business – Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC România
• Cât de importantă este transparenţa în responsabilitatea socială corporativă – Dana Dobrescu, Corporate & Government Affairs Manager, Mondelez România
• Rolul economiei circulare în dezvoltare durabilă şi sustenabilitate – Gabriel Ivan, Country General Manager, CHEP România
Dezbatere:
• Dezbateri Kaufland – Katharina Scheidereiter, Kaufland România - În dialog cu ONG-urile (TBD) - debate cu Iuliana Rada (În stare de bine), Andrei Coșuleanu (Start ONG), Ionuț Bădică (Creștem Grădinescu)
11.00 – Pauză cafea/networking
Ora 11.30 – Sesiune II
Cum alegem proiecte de sustenabilitate, cum măsurăm impactul. Care sunt indicatorii relevanti în raportare
Prezentări:
• Indicatori relevanţi în raportarea CSR. Cum se măsoară impactul – Andreea Ghiocel, Operational Manager Reporting Division, The CSR Agency
• Băncile de alimente şi impactul lor în reducerea risipei alimentare şi a gradului de sărăcie – Cristina Hanganu, Communication & CSR Director, Lidl România
• Oportunitatea si impactul proiectelor de sustenabilitate. Povestea Ursus Breweries – Este ea suficienta? - Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs, Ursus Breweries
• Rolul companiilor, al ONG-urilor şi al autorităţilor publice locale şi centrale în proiecte de sustenabilitate - Andrei Coşuleanu- Act for Tomorrow
12.45 – Pauză cafea/networking
13.15 – Sesiunea III
Relaţia stabilită prin responsabilitatea socială corporativă(CSR) între brand şi consumator
• Receptivitatea consumatorilor la proiectele CSR. Ariile de interes declarate de consumatori pentru acţiuni CSR şi cum diferă ele de realităţile din fundraising– Marius Luican, preşedinte, Reveal Marketing Research
• Schimbare prin educaţie - Mihaela Nabăr, Director Naţional, World Vision România
• Branduri cu scop social - noua eră a marketingului - Irina Urechean, Senior Category Manager Home Care, Unilever SCE
• CSR INDEX 2019 ÎN FMCG – Premieră exclusivă pentru PIAŢA - Alina Liciu, Corporate Sustainability Consultant, Founder The Azores Sustainability & CSR Services
Concluzii
14.30 - Lunch
Consilier de Stat şi coordonator al Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă, Guvernul României
+ TVA
3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:
1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)
2. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE si in cel mai scurt timp revenim cu factura proforma!
3. Plateste in 72 de ore si pregateste-te de conferinta!
5% pentru 2 pachete
8% pentru 3 pachete
10% pentru 4 sau mai multe pachete
Prima conferinţă având ca temă sustenabilitatea şi responsabilitatea socială corporativă în industria bunurilor de larg consum.
Vreau să vă povestesc despre ce înseamnă sustenabilitatea la Lidl, dar și despre Banca de Alimente, un proiect de suflet în care mi-aş dori să vă alăturaţi, deja suntem mulţi implicaţi dar mi-aş dori să fim şi mai mulţi.
Ce rămâne după Coca-Cola HBC în România? Rămâne o poveste care începe să semene tot mai mult a model. O poveste în care ne îndreptăm spre viitor împreună.
Despre oportunitatea şi impactul proiectelor de sustenabilitate a vorbit la CSR EXCELLENCE – TIME TO SHARE Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs, Ursus Breweries.
Voi vorbi despre branduri mari sau puternice. Altă dată aș fi spus branduri mari și puternice, însă azi tot mai multe branduri mari se întreabă cum să rămână puternice și mai ales relevante pentru consumator.
CHEP este un model de business creat pe principii de economie circulară şi dezvoltare durabilă cu 50 de ani în urmă, când economia mondială nu lua în calcul economisirea resurselor şi nici sustenabilitatea businessului.
Din cele aproximativ 200 de proiecte CSR derulate de Kaufland România, Valer Hancaş, Director Comunicare & Corporate Affairs, a decis să vorbească despre unul singur.
Vă vorbesc astăzi din perspectiva în care comunicarea de brand este o comunicare cu misiune socială. Mă refer în primul rând la faptul că brandurile au responsabilitatea de a avea o misiune socială şi, în multe cazuri, brandurile cu o misiune socială au o nouă direcţie de comunicare, ce poate înlocui chiar comunicarea funcţională.
O să vă vorbesc despre ceea ce înseamnă cu adevărat raportul de sustenabilitate, despre cum ajungem la acei indicatori specifici businessului. Coordonez în cadrul The CSR Agency divizia de raportare nonfinanciară.
Bucuresti
19 Iunie 2019
office@piatatrade.ro